Levering en betaling

Verzenden

WAAR KAN IK MIJN BESTELLING ONTVANGEN?

Je kunt de bestelling op elk adres ontvangen (huis, werk, etc., postbus is niet mogelijk)

HOE LANGT DUURT HET VOOR IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

* NEDERLAND-LUXEMBURG: 2-3 werkdagen na ontvangst betaling

* REST EUROPA: 3-5 werkdagen na ontvangst betaling

LEVEREN JULLIE OOK IN HET WEEKEND?

Wij sturen pakketjes over het algemeen via DPD. Alle weekdagen doen we gewoon alle voor 14:00 bestelde pakketjes dezelfde dag op transport. Wij proberen het de dag nadat jij je bevestigings e-mail van DPD hebt ontvangen het pakket te leveren. Maar dit kunnen we niet garanderen. Mocht je pakket na een week nog niet binnen zijn stuur ons dan een e-mail. Dan zullen wij uitzoeken wat er aan de hand is.

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

* NEDERLAND, LUXEMBURG bedragen 8,00 EUR

* REST EUROPA klik hier

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?

Van zodra uw pakket vertrekt ontvangt u van GLS een bevestigingsmail met de voorziene datum van levering. Via deze mail hebt u dan nog de mogelijkheid om de leveringsdatum aan te passen. Adreswijzing is via deze bevestigingsmail van GLS niet mogelijk..

IK HEB HET VERKEERDE AFLEVERADRES OPGEGEVEN, WAT NU?

Controleer je adres bij het invullen van de gegevens altijd goed! Zie je in de bevestigingsemail toch dat er een verkeerd afleveradres staat, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon 0032(0)486 00 22 06 of info@jeunepremier.be Let op! Als je eenmaal de track and trace email met bevestiging van verzending hebt gekregen, is je order al op de post. Dan is het dus al te laat om het adres te corrigeren en zullen we moeten wachten tot het terugkomt. Wij zullen dan contact opnemen als het pakket bij ons terug is en een afspraak maken om het opnieuw te versturen.

Betalen

HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

Bij Jeune Premier beschikken wij over de volgende betaalmogelijkheden: Overschrijving, Visa, Mastercard, IDEAL en Paypal.

WAT ALS MIJN ONLINE BETALING MISLUKT?

Soms gebeurt het dat je online betaling niet lukt of bleek je toch je kaart niet bij de hand te hebben. Geen nood, je kan dan alsnog je betaling overschrijven. Dit zijn onze gegevens: IBAN - BE 53 3631 1493 6653 Vergeet bij je betaling je naam en ordernummer niet te vermelden.

HOE LANG DUURT EEN OVERSCHRIJVING?

Overschrijvingen kunnen tussen de 1 en 5 werkdagen duren om overgemaakt te worden op onze rekening. Dit betekent dus dat alhoewel een betaling op maandag bij jou afgeschreven is, het misschien pas op de vrijdag bij ons op de rekening staat.

KAN IK OOK ACHTERAF BETALEN?

Nee. Helaas hebben wij deze mogelijkheid niet. Bij ons kan alleen vooraf worden betaald met Ideal, Paypal, Creditcard of via een overschrijving.

KAN IK EEN FACTUUR OP NAAM VAN MIJN BEDRIJF ONTVANGEN?

Ja. Vink onder je persoonlijke gegevens de optie “factuur aanvragen” aan en vul de bedrijfsgegevens in die je gevraagd worden.

IS BETALEN BIJ JEUNE PREMIER VEILIG?

Ja, voor veilige online betaling werken wij samen met het Belgische bedrijf Ogone. Als marktleider op gebied van online betalen bij e-commerce garandeert Ogone je een 100% veilige afhandeling. De transactie gebeurt steeds via een met verschillende firewalls beveiligde site rechtstreeks tussen Ogone en de koper. Noch wij, noch derden krijgen je kaartnummer of andere informatie te zien. Ogone verifieert o.a de geldigheid van je kaart, kaartnummer en toegangsrechten van je kredietkaart en geeft bericht aan ons wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden. Zo wordt je bestelling bevestigd en kan onmiddellijk overgegaan worden tot verzending van de bestelling.